Loading...

Diensten

Balance Administratie- en Adviesbureau biedt financieel-administratieve en fiscale dienstverlening aan ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, zzp’ers en starters, voornamelijk in de regio Utrecht en midden-Nederland.

Er zijn ruime mogelijkheden voor maatwerk. U bepaalt zelf hoeveel u uit handen wilt geven. Het is  mogelijk om uw volledige administratie bij mij onder te brengen, maar u kunt bepaalde onderdelen ook zelf blijven doen.

Een greep uit de diensten:

Inrichten en verwerken van financiële administraties met online boekhoudsoftware (gewerkt wordt met o.a. Asperion, Minox, e-Boekhouden, en Informer).

Begeleiding en controle van de door u zelf met boekhoudsoftware geboekte administratie.

Samenstellen van jaarrekeningen voor eenmanszaken, samenwerkingsverbanden (V.o.f. en C.V.) en rechtspersonen (B.V.).

Verzorgen van de fiscale aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en dividendbelasting.

Loonadministratie inclusief het verzorgen van elektronische aangiften loonheffingen.

Opstellen van (periodieke) managementinformatie en financiële analyses.

Verzorgen van fiscale en bedrijfseconomische adviezen.

Opstellen of beoordelen van de financiële onderbouwing van het ondernemingsplan.

Opstellen of beoordelen van een begroting (financieel/liquiditeit/investering).

Begeleiden van startende ondernemers.

Advies en begeleiding bij de inrichting of aanpassing van de financieel-administratieve organisatie

Interim-opdrachten.

2019 balance administratie. All rights reserved.